رویه های بازگرداندن کالا

  • ضمانت بازگشت ۷ روزه کالا یکی از خدماتی میباشد که فروشگاه هوبره برای رفاه حال کاربران خود در نظر گرفته است.
    شرایط عمومی بازگشت کالا
  • کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک هوبره يا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید. در صورت دریافت بسته های پستی که دارای مشکل ظاهری هستند. بررسی تنها با داشتن صورت جلسه ی بسته ی پستی امکان پذیر خواهد بود.
  • هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن با باز کردن پلمپ، پاره شدن ليبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد توجه فرمایید.
  • پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار می دهد در صورت صحت کالا و مشکل اعلام شده، کالا تعویض یا وجه آن عودت داده میشود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.
  • بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید ایشان امکان پذیر می باشد. توجه داشته باشید هر گونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی بر عهده ی کاربر می باشد.
  • روند دریافت کالای مرجوعی در سطح شهر با پیک فروشگاه انجام می شود و در شهرستان کاربر باید از طریق پست بسته را برای فروشگاه هوبره ارسال نماید.
  • هزینه ی بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها می باشد. بر عهده ی خود کاربر می باشد.
  • تعویض کالای مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است که تامین کننده ی فروشنده کالا را موجود داشته باشد یا کالا در انبار مرکزی هوبره موجود باشد. در غیر این صورت پس از مرجوع شدن کالا، هزینه برگشت داده می شود.

در چه حالتی میتوانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم:

  1. وجود ایراد در کالای دریافت شده در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، کاربران عزیز حداکثر طی ۷ روز پس از دریافت کالا باید مورد را به تیم پشتیبانی هوبره اطلاع دهند. تیم پشتیبانی هوبره پس از بررسی مورد اعلام شده، راهنمایی های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام میدهند.
  2. مغایرت کالای دریافت شده با سفارش در صورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت کاربران عزیز حداکثر طی ۷ روز (پس از دریافت کالا) پس از دریافت کالا باید مورد را به تیم پشتیبانی هوبره اطلاع دهند. تیم پشتیبانی هوبره پس از بررسی مورد اعلام شده، راهنمایی های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام میدهند.
  3. هزینه بازگشت کالا در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت هزینه عودت کالا بر عهده هوبره می باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به هوبره باید تصویر برگه پستی را از طریق شماره واتس اپ برای پشتیبانی هوبره ارسال نمایید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پستی امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت
    در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می باشد.
  4. شرایط عودت وجه پس از بازگشت کالا به انبار هوبره و بررسی توسط تیم تضمین کیفیت و تایید شدن مشکل، هزینه به اعتبار کاربر افزوده می شود و در صورت درخواست بازگشت وجه به حساب بانکی، کاربر موظف است تا اطلاعات کارتی که با فرد سفارش دهنده مطابقت دارد را در حساب کاربری وارد کند به پشتیبانی اطلاع رسانی کند. عودت وجه پس از ثبت درخواست طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت انجام خواهد شد.
  5. نحوه درخواست مرجوعی جهت ثبت درخواست مرجوعی و بررسی توسط همکاران پشتیبانی لطفا از طریق شماره ی واتس اپ , شماره ی سفارش، تصویر کالای مد نظر و شرح مشکل را برای ما ارسال فرمایید تا بررسی های لازم انجام شود و نتیجه در اسرع وقت اطلاع رسانی شود.