پرسش و پاسخ
1. آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟
مشتریان عزیز در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

2. چرا گاهی قیمت یک محصول اختلاف زیادی با سایر فروشگاه ها دارد؟
یکی از اهداف فروشگاه هوبره رساندن محصولات با قیمت مناسب جهت مصرف کننده نهایی و حذف واسطه ها می باشدکه از طرفی سود کمتر و با اعتماد مشتریان عزیز منجر به فروش بیشتر شده است.

3. آیا امکان سفارش تعداد برای همکاران وجود دارد؟
در صورت عدم محدودیت در موجودی انبار می توانید با هماهنگی شماره واتساپ ۰۹۳۷۳۰۶۴۶۴۴ و یا باشماره تماس فروشگاه در این رابطه هماهنگ کنید.

4. آیا می توانم به اطلاعات خرید های قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟
برای دسترسی به اطلاعات خرید های قبلی خود باید با حساب کاربری خود وارد شویدسپس روی گزینه ” سفارشات من ” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.

5. میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله ، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی امکان پذیر است . شما میتوانید از سراسر ایران با فروشگاه هوبره تماس بگیرید و با کارشناسان ما درباره نحوه پرداخت و ثبت سفارش در ارتباط باشید. باید توجه داشته باشید که شما اول محصول را انتخاب می کنید و به کارشناس ما اطلاع می دهید کارشناسان ما در فروشگاه هوبره پیش فاکتوری را برای شما عزیزان ارسال می نمایند که شما پس از مطالعه کامل این پیش فاکتور و تایید نهایی به اطلاع کارشناسان هوبره می رسانید و هوبره از طریق راه هایی همچون پیک موتوری یا ماشینی تیپاکس، پست پیشتاز، پایانه مسافربری و یا باربری برای شما عزيزان به انتخاب خودتان ارسال می نماید.
شماره های تماس : ۰۹۱۷۷۹۱۳۱۷۶ — ۶۴۴ ۰۹۳۷۳۰۶۴

6. چگونه کد رهگیری سفارش خود را دریافت کنم؟
کد رهگیری بعد از ارسال سفارش مشتریان به شماره موبایل ثبت شده در سفارش ارسال خواهد شد.